Nu er der ikke længe til “Danmarks Hyggeligste DHL Stafet” og vi glæder os til en rigtig hyggelig sensommer aften sammen med dig 🙂

Alle hold har nu fået tildelt startnummer, som skal oplyses når du/I afhenter jeres kuvert, der indeholder startnumre, depeche, madkassebevis. Du kan finde nummer her: Find vores nummer

Er der ændringer til holdet, kan I selv rette på  www.sportstiming.dk/edit med den “Retselv-kode” der vil fremgå på jeres kuvert.

Jeres kuvert kan I afhente i udleveringsteltet fra kl. 16.00

Har I tilkøbt plads i teltene, kan I kan se hvilket telt jeres virksomhed skal være i og hvor teltet er placeret, på de opsatte oversigts- og infotavler på pladsen. Oversigten kan ses på hjemmesiden fra på tirsdag, hvor du også kan finde information og FAQ  https://sporteventsyd.dk/dhl/teltpladser/

Hold dig løbene opdateret, for sidste øjebliks info, på vores facebookside @DHLstafetten. Det er også på facebooksiden du vil kunne se alle de flotte og sjove billeder fra eventet.

Depeche: Tidtagningschippen er monteret i depechen, som dermed registrerer alle tider – både holdets samlede tid og den enkeltes individuelle tid. Se hvordan depechen ser ud og bruges her: https://youtu.be/VrMwWsQ2hjs

Holdfoto: Kom forbi fototeltet og få taget et sjovt og gratis holdfoto til minde om en dejlig dag. Du finder fototeltet i Loungeområdet.

OBS! Der vil kun være mulighed for at betale med MobilePay i ølvognene.

Vi afslutter med et kæmpe festfyrværkeri kl. 21.20, som vi håber du vil blive og se sammen med os 🙂

NB! Tidligere infomail finder du her

Med venlig hilsen

DHL Stafetten Sønderjylland “Danmarks hyggeligste stafet”

– Arrangeret af Sport Event Syd