DHL STAFETTEN SØNDERJYLLAND 2022
Husk at dele disse informationer med dine kollegaer og dit hold.

Hermed diverse praktiske informationer vedr. DHL Stafetten Sønderjylland, Danmarks hyggeligste DHL Stafet.

Jeres holdnummer (det samme som jeres startnummer), skal I bruge ved afhentning af jeres kuvert. Det er en god ide, hvis I internt på holdet aftaler, hvem af jer der afhenter kuverten.

Kuverten kan afhentes i udleveringsteltet fra kl. 16.00.

Kuvert indeholder startnummer/holdnummer til hele holdet, jeres madkassebevis som skal bruges når I vil hente jeres madkasse, samt drikkekuponer til en øl eller vand. (Hvis I har fravalgt madkassen ved tilmelding, vil der IKKE være noget madkassebevis i jeres kuvert).

I bestemmer selv hvornår i vil hente jeres madkasse. Vi opbevarer madkassen frisk på køl indtil kl. 20.30.

Har I bestilt bord/bænkesæt, er der på pladsen, opsat store oversigts- og infotavler, så I kan se hvilket telt I skal være i og hvor teltet er placeret. Det vil også kunne ses på hjemmesiden fra på tirsdag: Teltpladser

Har I bestilt All-Inclusive, så vil der være 5 stk. armbånd i jeres kuvert. Det skal bæres synligt, når I skal hente mad fra buffeten og drikkevarer fra baren i All-Inclusive teltene. Buffeten er åben fra kl. 18.10 til kl. 21.00.

Hvis du vil holde dig løbene opdateret, se billeder fra dagen og meget mere, så like vores facebook side @DHLstafetten  eller følg os på Instagram  @DHL_stafetten_sonderjylland

VIGTIGT! Der må kun transporteres ting, ind og ud af pladsen, på sækkevogn og lign. mellem kl. 14.00 og 17.00. Efter løbet er der adgang til at hente de ting, der tidligere er transporteret ind fra ca. kl. 22.00. Alt hvad medbringes skal være fjernet senest kl. 9 torsdag morgen! Altså ingen køretøjer på pladsen. Læs mere om reglerne på FAQ.

Holdfoto: Kom forbi fototeltet og få taget et sjovt og gratis holdfoto til minde om en dejlig dag. Du finder fototeltet i Loungeområdet.

Depeche: Tidtagningschippen er monteret i depechen, som dermed registrerer alle tider – både holdets samlede tid og hver løbers individuelle tid. Depechen er i kuverten sammen med startnumrene.

Hvordan er jeres “madkultur”? Spiser man samlet? Individuelt? Inden eller efter? Afstem jeres forventninger.

Affald: Selv små skridt tæller og ved at vælge andre produkter med lavere CO2 aftryk er du som løber også med til at spare naturen for store mængder udledt CO2. I samarbejde med Abena og Meldgaard har vi truffet aktive valg omkring emballager til bespisningen og bortskaffelse. I DHL Madkassen ligger en affaldspose. Fyld posen med affaldet fra kassen og aflever til de frivillige ved containerne på vej ud. Selve madkassen skal sorteres for sig selv.

Kontantløs: Der vil kun være mulighed for at betale med MobilePay i salgsvognene.

Adressen til DHL Stafetten Sønderjylland er: Aabenraa Stadion, Vestvejen 25, 6200 Aabenraa. Vi ses til endnu en dejlig aften.

Der er stort fyrværkeri kl. 21.20, som vi håber I vil blive og se sammen med os 🙂

Med venlig hilsen

DHL Stafetten Sønderjylland “Danmarks hyggeligste stafet”

– Arrangeret af Sport Event Syd
Kontakt email: mail@sporteventsyd.dk

Hvis du ikke ønsker at modtage informationer fra DHL Stafetten Sønderjylland 2022 i fremtiden, kan du afmelde dig ved at klikke her